уторак, 8. јун 2010.

Rekonekcija®

Iskustvo posle prva tri tretmana :

Spavalo mi se dosta, i osecao sam ne zainteresovanost za sve sto se desava oko mene, cak i za sport. U fazonu ma bas me briga za teretanu, a mrzi me da idem na kosarku sad itd... Totalna flegma sam bio za sve i nista me nije nerviralo ni sto je kriza, ni sto nemam para ni sto mi ne ide u zivotu kako ja hocu. Za rekonekciju sam se odlucio prvenstveno iz zdravstvenih problema, posto imam alergisku astmu pa reko da probam nemam sta da izgubim... I posle prvog tretmana nisam osetio poboljsanje nikakvo, i posle odredjenog vremena nestala je ta nezainteresovanost i vratio sam se na staro.

Iskustvo posle Licne rekonekcije:

Imao sam kao zid jedan ispred sebe kompjuterskim recnikom firewall :) koji je sve odbijao od mene. Osetio sam vece samopouzdanje i kad kod bi me nesto iznerviralo neki unutrasnji glas bi rekao mars!!! i sve kao da sklizne dole niz zid. Sto se tice astme , tu je vec bilo nekih promena. Vec 6 meseci sam bez terapije (po preporuci lekara) i guram dobro, kinem po koji put, naidje napad ali brzo i ode, ne muci me toliko. Lekari inace nisu upoznati da sam radio rekonekciju ;)


Razgovor sa Aleksandrom nakon Lične rekonekcije.
na četu Facebooka



11:28pm Ја
Acoooo.... 


11:28pm Aleksandar
Zdravo

11:28pm Ја
zdravo
jesi u gužvi ?


11:29pm Aleksandar
Ne

11:29pm Ја
ok
ja bi da čujem nešto lepo...
ili što god...


11:29pm Aleksandar
mhm, pa evo ovako…
generalno se dobro osećam


11:30pm Ја
piši redom, sve me zanima...

11:30pm Aleksandar
što se tiče astme
lekar je rekao još tri meseca bez lekova


11:31pm Ја



11:31pm Aleksandar
to će sad biti 6 meseci ukupno

11:31pm Ја
hehe...
volim to...


11:31pm Aleksandar
gušenja nema

11:31pm Ја
yes!

11:31pm Aleksandar
malo procuri nos
ali samo na kratko


11:31pm Ја
dobro,mora da izađe...

11:32pm Aleksandar
i kad god imam neki problem...

11:32pm Aleksandar
nešto mi se ne svidja ili ne valja…
kao da neki unutrašnji glas,
kaze marš!!!!
i ono ode :DD


11:32pm Ја
da,to je unutrašnji glas!
Jako sam srećna zbog svega ovoga što mi pišeš...
Budiš li se radostan?


11:33pm Aleksandar
to je uglavnom to
pa...


11:33pm Ја
hm?

11:33pm Aleksandar
vikendom 
kad mogu da spavam


11:34pm Ја
znači da treba da razmisliš o svom poslu...
ali jedno po jedno...
jesi ti zadovoljan, kako to sve sad izgleda,ustvari kako se osećaš?


11:35pm Aleksandar
ma da!

11:35pm Ја
e,pa to mi reci !!!
baš se radujem zbog tebe...


11:36pm Aleksandar
čini mi se da mi je imunitet jači

11:36pm Ја
sve što ti se čini...je tako!

11:36pm Aleksandar
jel da?

11:37pm Ја
Da, i ono za unutrašnji glas i sve ostalo što polako spoznaješ...
nije sve gotovo...sada...
tek će da se događa
ovo je bilo tek isceljivanje...
sada ćeš videti,
svakim danom si sve bolje u svojoj koži
sve bliže sebi,tom svom unutrašnjem glasu,samo ga sledi...


11:41pm Ја
važi Aco,baš si me obradovao...

11:42pm Aleksandar
Eto

11:43pm Ја
ti samo i dalje posmatraj ... promene na bolje, slušaj sebe i nećeš pogrešiti...
sad ti nema nazad... )


11:43pm Aleksandar
to i radim, samo sebe slušam !

11:43pm Ја
TO! 


11:44pm Aleksandar
al svidja mi se to marš !!!!   

11:44pm Ја
hehe... i meni !

Нема коментара:

Постави коментар